Søk i denne bloggen

Oversikt

SOLSIKKEGALAKSEN
En blogg om hvordan det er å leve med sykdommen Bekhterevs.


Mine andre blogger:

Ønskebrønnen
Hvis du er ute etter min norske Disney-blogg, følg med på Ønskebrønnen.
Der finner du informasjon om/guider til disneyparkene og annet Disney-, underholdning- og parkrelatert stoff.

#Denbloggen
Her blogger jeg alle tanker, om alt fra politikk til forskning til ren undring. Et utløp for det som ikke passer inn andre steder.

mandag 8. august 2011

Tiden er snart inne

Da er man semesterregistrert for, ja, blir det de to siste semestrene jeg har noensinne, mon tro?

Dagene mine med metotreksat har jeg nettopp flyttet fra onsdag-torsdag til mandag-søndag - dette slik at jeg kan 'tryggest' drikke alkohol nærmest helgen.

Jeg søkte mer på Enbrel nå som det nærmer seg førstegangs bruk av dette, og fant på Pfizers egne hjemmeside om medikamentet en ganske grundig innføring i hvordan injeksjonen skal foregå. Kan ikke si annet enn at det var litt fascinerende! Men skal det virkelig injiseres i 90 grader, og ikke 45 som jeg har lest andre steder? En annen ting jeg syntes var bra, var at de besvarte spørsmål om f.eks. luftbobler og ting man kanskje kunne undres over når man satte sammen byggesettet. Dozerne fra Fraggelberget kunne ikke gjort dette bedre.

Her er videoen:



Jeg synes den fantastiske introen ikke helt understreker det særegne og svært mye mer nøkterne innholdet.

Hva synes du?

-J-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar