Søk i denne bloggen

Oversikt

SOLSIKKEGALAKSEN
En blogg om hvordan det er å leve med sykdommen Bekhterevs.


Mine andre blogger:

Ønskebrønnen
Hvis du er ute etter min norske Disney-blogg, følg med på Ønskebrønnen.
Der finner du informasjon om/guider til disneyparkene og annet Disney-, underholdning- og parkrelatert stoff.

#Denbloggen
Her blogger jeg alle tanker, om alt fra politikk til forskning til ren undring. Et utløp for det som ikke passer inn andre steder.

onsdag 18. mai 2011

Som forutsagt

Da jeg raskt har "blitt dårligere" er det fint at jeg også raskt får time hos revmatologen. Jeg bekymrer meg stadig da jeg er redd ferien min skal bli forkrøplet (i dobbel forstand) av en kropp som knapt orker bære meg for tiden. Blæh!

;-9

Man ser fram til en heldigvis roligere hverdag nå som de ordinære eksamnene er over og alt som venter er innlevering av forprosjekt til masteroppgaven (med leveringsdato samtidig som man er ment å reise på ferie!)

Og så vil jeg bare nevne i kjølvannet av gårsdagens 17. mai-feiring hva fargene i det norske flagg står for (visstnok inspirert av den franske revolusjonen): Rødt for frihet, blått for likhet og hvitt for brorskap. Er det ikke fint? Fant det ut på opplystemuslimer.no, hvor Norge i det samme blogginnlegg jeg linker til kalles for "Frihetens rike". Er ikke det en tittel vårt land burde smykke oss med (og strebe mot å etterleve?)

Ha en fin uke!

-J-

PS. Legger ved et bilde av en del av 17. mai-frokosten jeg og kjæresten ordnet oss - amerikanske (!) pannekaker med krem, jordbær, bringebær og lønnesirup! Kakemons som jeg er kunne jeg knapt tenke på annet resten av dagen, SÅ gode var de... (De manglet bare blåbær, så hadde de blitt et lite norsk flagg i seg selv).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar