Søk i denne bloggen

Oversikt

SOLSIKKEGALAKSEN
En blogg om hvordan det er å leve med sykdommen Bekhterevs.


Mine andre blogger:

Ønskebrønnen
Hvis du er ute etter min norske Disney-blogg, følg med på Ønskebrønnen.
Der finner du informasjon om/guider til disneyparkene og annet Disney-, underholdning- og parkrelatert stoff.

#Denbloggen
Her blogger jeg alle tanker, om alt fra politikk til forskning til ren undring. Et utløp for det som ikke passer inn andre steder.

torsdag 5. mai 2011

Fanfantastika

1
Tenkte raskt skrive om mer erfaring med Rifinah 300. Har jeg merket noen flere bivirkninger? Ikke som jeg vet. Muligens tørrere hud - til og med huden over øyelokkene viser tegn på seborreisk eksem... veldig sært. Snakket med tuberkulose...personen (?) i Drammen i går og det går visst bra å spise litt ost. Hurra! Ost være lovet!

2
Norskutviklet teknologi skal visstnok gjøre medisinering enklere å ta og gi mindre bivirkninger melder Dagbladet. Stilig! Det gjelder kreftpasienter i sær, men også revmatikere. Woho, hurra for fremtiden som er her nå! :D

3
Bekhterevpasienter har mest utbytte av behandlingsopphold i Syden i følge Dagens Medisin. Nå føler jeg meg jo nesten forpliktet til å søke. Ble forøvrig raskt og uformelt oppfordret til det av ei som hadde jobbet med det også... Føles dog litt som det meste av det er rettet mot den godt voksne garde, eller tar jeg kanskje feil? Igalo i Montenegro eller et sted i Spania tror jeg er alternativene. Begge deler HØRES jo forlokkende ut, men jeg er vel kanskje konservativ - føler liksom ikke jeg har rett på å søke på sånt.... :p

God natt!

-J-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar