Søk i denne bloggen

Oversikt

SOLSIKKEGALAKSEN
En blogg om hvordan det er å leve med sykdommen Bekhterevs.


Mine andre blogger:

Ønskebrønnen
Hvis du er ute etter min norske Disney-blogg, følg med på Ønskebrønnen.
Der finner du informasjon om/guider til disneyparkene og annet Disney-, underholdning- og parkrelatert stoff.

#Denbloggen
Her blogger jeg alle tanker, om alt fra politikk til forskning til ren undring. Et utløp for det som ikke passer inn andre steder.

onsdag 13. april 2011

O store internett (O magnum Internet)

Inspirert av gårdsdagens festlige funn av t-skjorter på nett lagde jeg i samme ånd min egen:


The Custom Ringer T I designed on CafePress.com

Hvis du luuurer på illustrasjonen, så har jeg laget den selv, og det er BekhteReven som SNART (!) vil dukke opp i egne innlegg her... snaaart... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar