Søk i denne bloggen

Oversikt

SOLSIKKEGALAKSEN
En blogg om hvordan det er å leve med sykdommen Bekhterevs.


Mine andre blogger:

Ønskebrønnen
Hvis du er ute etter min norske Disney-blogg, følg med på Ønskebrønnen.
Der finner du informasjon om/guider til disneyparkene og annet Disney-, underholdning- og parkrelatert stoff.

#Denbloggen
Her blogger jeg alle tanker, om alt fra politikk til forskning til ren undring. Et utløp for det som ikke passer inn andre steder.

tirsdag 12. april 2011

Hurra! T-skjorter til alle!

Man kan i sannhet virkelig finne ALT på nett også. Hva med en t-skjorte for oss med "ankylosing spondylitis" påtrykt?


Ankylosing Spondylitis Tshirt | Zazzle.co.uk

Det er flere der den kommer fra. Og jeg er troendes til å kjøpe slikt... er det rart jeg kommer i snakk med veldig mange mennesker (særlig i USA)?

-J-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar