Søk i denne bloggen

Oversikt

SOLSIKKEGALAKSEN
En blogg om hvordan det er å leve med sykdommen Bekhterevs.


Mine andre blogger:

Ønskebrønnen
Hvis du er ute etter min norske Disney-blogg, følg med på Ønskebrønnen.
Der finner du informasjon om/guider til disneyparkene og annet Disney-, underholdning- og parkrelatert stoff.

#Denbloggen
Her blogger jeg alle tanker, om alt fra politikk til forskning til ren undring. Et utløp for det som ikke passer inn andre steder.

onsdag 16. mars 2011

Kort og godt

Det får bli et kort og godt blogginnlegg for denne gangen:
1) Når man søker på Solsikkegalaksen på Google (finnes det alternativer til Google lenger?), dukker denne bloggen opp på treff nummer fire (og også fem, via Feedburner. Har forøvrig ikke helt forstått hva Feedburner gjør for noe, bare forstått at jeg "må ha det", akkurat som Google Wave en gang i tida (avviklet i 2010 tror jeg)). Jeg er redd dette kun trekker svært spesifiserte astronomer til bloggen min, men tiden vil vise. ;-)

2) Smerter:
Merket i dag at ryggen ikke vekket meg (som den liker å gjøre litt før fem om morgenen), men klokken eller meg selv litt før 7 i dag morges. Dette bekrefter det jeg ofte føler - at smertene varierer i intensitet og litt hvor det føles fra dag til dag. Jeg har for eksempel intet håp om at jeg ikke våkner av den klemmende smerten i morgen tidlig igjen.

Føttene i dag var brutalt vonde. Jeg skulle til legen i dag og hadde vel gått i sedvanlig museskrittgang hadde det ikke vært for at jeg faktisk måtte rekke legetimen. Vel nede på legekontoret ble jeg sittende og vente i 15 minutter. :-P Bummer!

Ok, det er det for nå. Hei så lenge!

-J-

PS. Skal ta første delen av min andre dose av Methotrexate i kveld. Er spent på om det gir noen effekt som jeg håpet/trodde jeg følte i forrige uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar