Søk i denne bloggen

Oversikt

SOLSIKKEGALAKSEN
En blogg om hvordan det er å leve med sykdommen Bekhterevs.


Mine andre blogger:

Ønskebrønnen
Hvis du er ute etter min norske Disney-blogg, følg med på Ønskebrønnen.
Der finner du informasjon om/guider til disneyparkene og annet Disney-, underholdning- og parkrelatert stoff.

#Denbloggen
Her blogger jeg alle tanker, om alt fra politikk til forskning til ren undring. Et utløp for det som ikke passer inn andre steder.

tirsdag 29. mars 2011

BekhteReven rasker over isen

  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Oh hai there!

Har veldig lyst til å si at figuren ovenfor er BekhteReven, men det er den dessverre ikke.

Så den måtte jeg tegne.


Kjeven er ikke så vond i dag, så da avskriver jeg det foreløpig. Phew! Men nok å ta av plager ellers. ;)

-J-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar